JIPPPIIIII - Nye muskler og 1817kcal forbrent :) -ny REKORD!

KORT oppdatering :)

 

  • Jobb 
  • Handle matvarer 
  • Trene litt over to timer (Step/styrke og Zumba)  -1817kcal
  • Hente verdens beste Sandra som er på besøk
  • Lage pitabrøøøøøød
  • Se på tv og kooose våsj
  • Leggetiiiid

 

Litt bilder :)






 Pulsklokkebeltet er tatt av og det er kveeeeeeeeeld!!
Håper dere også har hatt en fiinfin fredag -snart er det LØRDAG ♥

En trøtt, sliten og glad   (les overtrøtt og gaaal) Cæthy:


 God NATT

10 kommentarer

olaug kristin

04.02.2012 kl.17:55

denna gongen ska eg faktisk kommentera innlegget ditt....me e syyyyykt go Cathrine !!! glede meg t neste veka:)

himlamasseforskjellig

04.02.2012 kl.18:39

olaug kristin: woooooooooow! Kommentar fra fantastiske deeeg hadde eg aldriii trudd eg sko fåå :) Jaaa me va sykt gooooooe! Glede meg IKKJE t neste fredag...men gooodt når det er gjort :D

olaug kristin

04.02.2012 kl.23:33

tenkte eg imponerte deg der ja cathrine... men itte vært trofast lesar i evigheter så va det vel på tide..hehe. hadde gleda meg t neste fredag eg...men skal på quiz kveld med jobb då, så spørs om eg rekke timane...

himlamasseforskjellig

04.02.2012 kl.23:42

olaug kristin: oioioiiii! Du imponere IGJEN :D Gøøøy med kommentarar altså :) quiz med jobben altsåå! Kansje du rekke step/styrke ihvertfall?? hadde voore kjeeeeekt :D

sommerkroppen2k12

05.02.2012 kl.19:07

så flink du er! :D

Tine Aleksandra Våla Sand

05.02.2012 kl.19:11

Vu virker herlig og sprudlende :) Ha en fredelig søndagskveld!

himlamasseforskjellig

05.02.2012 kl.19:29

sommerkroppen2k12: tusen takk for det :D

himlamasseforskjellig

05.02.2012 kl.19:30

Tine Aleksandra Sand Aggrey: Ooiii så gøy å høre :) Tusen takk :D ha en nyydelig søndag du også :)

Lilli

08.02.2012 kl.21:16

Kan du ikke smitte meg med litt av den treningsgleden din a! For her har det virkelig gått nedover i det siste! :p

himlamasseforskjellig

08.02.2012 kl.21:38

Lilli: klaaaaart jeg kan det :D FInn noe å trene som du syns er GØY! Ha med deg venner, familie osv som også kan pushe deg, eller som DU har ansvar for å pushe :) Ha det GØY på trening, og SKRYT av det etterpå :) Det er også lettere å spise sunt når man har trent og man får gode resultater av det :D Bare prøv, og hold uut så klarer du det :) og husk -litt er SÅ mye bedre enn ingenting :D :D

Skriv en ny kommentar

hits