JIPPPIIIII - Nye muskler og 1817kcal forbrent :) -ny REKORD!

KORT oppdatering :)

  • Jobb
  • Handle matvarer
  • Trene litt over to timer (Step/styrke og Zumba) -1817kcal
  • Hente verdens beste Sandra som er p besk
  • Lage pitabrd
  • Se p tv og kooose vsj
  • Leggetiiiid

Litt bilder :)






Pulsklokkebeltet er tatt av og det er kveeeeeeeeeld!!
Hper dere ogs har hatt en fiinfin fredag -snart er det LRDAG ♥

En trtt, sliten og glad (les overtrtt og gaaal) Cthy:


God NATT

10 kommentarer

olaug kristin

04.02.2012 kl.17:55

denna gongen ska eg faktisk kommentera innlegget ditt....me e syyyyykt go Cathrine !!! glede meg t neste veka:)

himlamasseforskjellig

04.02.2012 kl.18:39

olaug kristin: woooooooooow! Kommentar fra fantastiske deeeg hadde eg aldriii trudd eg sko f :) Jaaa me va sykt gooooooe! Glede meg IKKJE t neste fredag...men gooodt nr det er gjort :D

olaug kristin

04.02.2012 kl.23:33

tenkte eg imponerte deg der ja cathrine... men itte vrt trofast lesar i evigheter s va det vel p tide..hehe. hadde gleda meg t neste fredag eg...men skal p quiz kveld med jobb d, s sprs om eg rekke timane...

himlamasseforskjellig

04.02.2012 kl.23:42

olaug kristin: oioioiiii! Du imponere IGJEN :D Gy med kommentarar alts :) quiz med jobben alts! Kansje du rekke step/styrke ihvertfall?? hadde voore kjeeeeekt :D

sommerkroppen2k12

05.02.2012 kl.19:07

s flink du er! :D

Tine Aleksandra Vla Sand

05.02.2012 kl.19:11

Vu virker herlig og sprudlende :) Ha en fredelig sndagskveld!

himlamasseforskjellig

05.02.2012 kl.19:29

sommerkroppen2k12: tusen takk for det :D

himlamasseforskjellig

05.02.2012 kl.19:30

Tine Aleksandra Sand Aggrey: Ooiii s gy hre :) Tusen takk :D ha en nyydelig sndag du ogs :)

Lilli

08.02.2012 kl.21:16

Kan du ikke smitte meg med litt av den treningsgleden din a! For her har det virkelig gtt nedover i det siste! :p

himlamasseforskjellig

08.02.2012 kl.21:38

Lilli: klaaaaart jeg kan det :D FInn noe trene som du syns er GY! Ha med deg venner, familie osv som ogs kan pushe deg, eller som DU har ansvar for pushe :) Ha det GY p trening, og SKRYT av det etterp :) Det er ogs lettere spise sunt nr man har trent og man fr gode resultater av det :D Bare prv, og hold uut s klarer du det :) og husk -litt er S mye bedre enn ingenting :D :D

Skriv en ny kommentar

hits